Sıkça Sorulan Sorular

Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

www.hakmarexpress.com.tr üzerinde görüntülediğiniz tüm ürünleri sipariş verebilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepete eklemelisiniz. Dilerseniz "Sepetim" linkine tıklayarak sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz. Sepetinizdeki ürünlerin miktarlarını ürünlerin yanındaki - ve + butonlarına basarak güncelleyebilir, dilerseniz herhangi bir ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz.

Sipariş vereceğiniz ürünler tamamlanınca "Alışverişi Tamamla" butonuna basarak siparişi tamamlama adımına geçebilirsiniz. Bu aşamada isterseniz üye olabilir veya üye olmadan da alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Bir sonraki adımda fatura ve teslimat bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Bu bilgileri girdiğinizde ve "Ödeme İşlemleri" butonuna tıkladığınızda ödeme adımına geçmiş olacaksınız ve ödeme bilgilerini girmeniz istenecektir.

Siparişinizi tamamlarken ödeme adımına geldiğinizde üç farklı ödeme yönteminden birini seçebilirsiniz. Bunlar:

- Kredi Kartı / Banka Kartı

- Garanti Pay
- BKM Express yöntemleridir.

Kredi kartı/Banka kartı, Garanti Pay ya da BKM Express ile verdiğiniz siparişleriniz hemen onaylanır ve siparişiniz tarafımıza ulaşır.

Nasıl üye olurum?

Hakmar Express Online Mağazamıza yeni üyelik Üye Ol'a tıkladıktan sonra buradaki bilgi formunu doldurarak kayıt olabilirsiniz.
 
Faturalandırma nasıl oluyor? Şirket adına fatura alabilir miyim?
 
Siparişinizi oluştururken eğer fatura adresiniz ile teslimat adresiniz farklı ise, ''fatura bilgilerimi farklı girmek istiyorum'' seçeneğini işaretleyerek fatura adres bilgilerinizi girebilirsiniz. Faturanız şirket adına düzenlenecek ise ''kurumsal fatura tipini'' (e-fatura mükellefi iseniz) seçerek gerekli alanları doldurmalısınız. Faturalar, üyelik mail adresinize e-posta olarak gönderilmektedir. E-fatura mükellefi iseniz faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından portalda kayıtlı mail adresinize iletilmektedir.




Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Evet, sepetinizi oluşturduktan sonra üye olmadan devam et butonuna tıklayarak sipariş verebilirsiniz. 

Ödeme seçenekleri nedir?

Kredi kartı / Banka kartı, Garanti Pay ya da BKM Express ile ödemelerinizi yapabilirsiniz. 

Kargo ücretsiz mi?

500 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

- Hafta içi 16.00'dan önce onaylanan siparişler aynı gün kargoya verilir.
- Hafta içi 16.00'dan sonra onaylanan siparişler ertesi iş günü kargoya verilir.
- Hafta sonu ve tatil günlerinde verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilir. 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi iptal etmek için Siparişlerim sayfasını ziyaret ediniz. Üyeliksiz alışveriş yaptıysanız siparişinizi iptal etmek için İptal ve İade Taleplerim sayfasından işlem yapabilirsiniz. 

Siparişimdeki ürün veya ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişlerim sayfasını ziyaret ediniz. 

- İade talebinde bulunmak istenilen siparişin yanındaki iade ve iptal işlemleri butonuna tıklayınız.

- Açılan sayfada siparişte verilen ürünler listelenir. Hangi ürünü iade etmek istiyorsanız onu işaretleyiniz ve ürün miktarını seçiniz. İade sebebini belirtiniz ve iade talebini oluşturunuz.

İade ve İptal Süreci 

*Eğer üye olmadan sipariş verdiyseniz ve iade/iptal talebi oluşturmak istiyorsanız, https://www.hakmarexpress.com.tr/iade-ve-iptal-formu linkine tıklayarak iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

 

Üyeliksiz İade

Ödeme sistemi güvenli mi?

Sitemiz kredi kartı bilgilerinizi koruyan SSL sertifikasına sahiptir. Bilgileriniz özel bir şifreleme sistemi ile korunarak bankanıza iletilir ve işleminiz güvenli bir şekilde gerçekleştirilir. 

Kargomu nasıl takip edebilirim?

- Kargo Takibi linkinden, 

- Siparişlerim sayfasından,

- Size gönderdiğimiz SMS'teki linkten kargonuzu takip edebilirsiniz.

Kargom hasar görmüş ne yapmalıyım?

Paketinizi teslim alırken; sevkiyat esnasında paketin içindeki ürünün hasar gördüğünü düşünüyorsanız, paketi kargo yetkilisi önünde açarak kontrol ediniz. Ürünlerin herhangi birinde hasar tespit ederseniz, kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim aldığınızda kargo firmasının sevkiyat esnasında problemsiz bir şekilde teslimat yaptığını kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. 

Ürünlerim eksik geldi nasıl tamamlanır?

Eksik olan ürünlerinizin tamamlanması için isim bilgisini, sipariş referans numarasını ve hangi ürünün eksik olduğunu müşteri temsilcilerimiz ile paylaşarak eksikliklerin tamamlanması talebinde bulunabilirsiniz. Eksik ürünler hızlı bir şekilde gönderilir ve kargo ücreti talep edilmez. 

Minimum sipariş tutarı nedir?

Mağazamızdan yapacağınız siparişler için herhangi bir alt limit sınırı bulunmamaktadır. 

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti satın aldığınız ürünlerin ağırlığına göre değişkenlik göstermektedir. 500 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. 

Ürünü siteden aldım mağazadan iade edebilir miyim? 

Şirketimiz bünyesinde mağazalarımız ve online satış sitemiz birbirinden bağımsız olarak yönetilmektedir. İnternetten alınan ürünleri yine internet sitemizdeki iade & iptal prosedürlerini izleyerek iade etmeniz gerekmektedir. İade ve iptal koşulları hakkında bilgi almak için linki tıklayınız; İptal ve İade Koşulları 

Kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi Kredi kartı/Banka kartı, Garanti Pay ya da BKM Express ile yapabilirsiniz. 

Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

Evet, yurt içinde nerede olursanız olun sipariş verebilirsiniz. 

Web sitenizdeki ürünleri mağazadan alabilir miyim?

Online mağazamızda bulunan ürünlerin büyük bir çoğunluğu fiziki mağazalarımızda da bulunmaktadır. Ancak sitemizde bulunan bazı ürünler yalnızca Hakmar Express Online Mağazamıza özel olabilmektedir. 

İnternetteki fiyatlar ile mağaza fiyatları aynı mı?

Sitemizdeki fiyatlar ile mağazalarımızdaki fiyatlar genel itibari ile aynıdır ancak bazı dönemlerde Hakmar Express Online Mağazamıza özel indirimler olmaktadır. 

Aynı gün teslimat var mı? Kargom kaç gün içinde ulaşır?

Teslimat süresi gönderim yerine göre değişebilmektedir. 

T.C. Kimlik numaramı sipariş formuna yazmadan sipariş verebilir miyim?

Evet, T.C. kimlik numaranızı yazmadan sipariş oluşturabilirsiniz. 

Ürünüm yanlış geldi ne yapmalıyım?

Yanlış gelen ürününüz için 0850 755 5858 numaralı WhatsApp destek hattımızdan yanlış gelen ürün bilgisini yazarak ya da çağrı merkezimizi arayarak bize ulaşabilirsiniz. Konu ile alakalı kayıt açılarak, ilgili sorumlular bilgilendirilecek ve kısa sürede düzeltme yapılarak tarafınıza dönüş sağlanacaktır. 

Toptan alımlarda indirim olur mu?

Toptan alımlara özel herhangi bir indirim prosedürü uygulanmamaktadır. 

Ürün/ İade ücreti ne zaman hesabıma yatar?

İade süreci, iade prosedürüne uygun olarak, tarafınızca iade edilen kargonun uygun şartlarda şirketimize ulaşmasından sonra 3 iş günü içerisinde işlemler başlar. Bankaya bildirimden sonra iade edilen miktarın tüketici hesabına yansıma süresi, işlem yapılan bankaya göre 1-8 iş günü arasında değişebilmektedir. Süreç ile alakalı herhangi bir sorun yaşarsanız 0850 755 5858 numaralı WhatsApp destek hattımızdan yazarak ya da çağrı merkezimizi arayarak bize ulaşabilirsiniz. İade ve iptal koşulları hakkında bilgi almak için linke tıklayınız. İptal ve İade Koşulları 

hakmarexpress.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartı bilgileriniz sitemizde kayıt edilmez. Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikası kullanılarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya gönderilir ve ödeme provizyonu alınır. Bu işlem sırasında kredi kartı bilgileri sadece bankaya gönderilir ve Hakmar Express tarafından herhangi bir yerde saklanmaz. Sitemizden güvenle alışveriş yapabilirsiniz. 

Kargom elime ulaşmadan ‘’firmaya iade edildi’’ Sms’i aldım ne yapmalıyım?

0850 755 5858 numaralı WhatsApp destek hattımızdan yaşamış olduğunuz sorun ile alakalı müşteri temsilcilerimize yazarak ya da çağrı merkezimizi arayarak ürünlerinizin yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz. 

Ürünü kullandım ama memnun kalmadım 1 ay sonra iade yapabilir miyim?

Hayır, almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan veya ürünü kullanmadan faturası ile birlikte teslim tarihinden itibaren 14 günlük süre içinde; teslim aldığınız şekli ile iade etmeniz gerekmektedir. 

Ürünü yanlış sipariş ettim ne yapmalıyım?

Yanlış verilen siparişler için müşteri temsilcilerimiz ile WhatsApp destek hattından yazarak ya da çağrı merkezimizi arayarak iletişime geçebilirsiniz. 

Siparişimde adres ve telefon numarası değişikliği yapmak istiyorum. Mümkün mü?

Müşteri temsilcilerimizi arayarak ya da WhatsApp destek hattımızdan bize yazarak talebiniz ile alakalı yardım isteyebilirsiniz. Siparişiniz eğer kargoya verilmedi ise müşteri temsilcilerimiz adres değişikliği yapabilmektedir. Ancak siparişiniz kargoya verildi ise tarafımızca müdahale yapılamamaktadır. Kargo firması ile iletişime geçerek adres ile ilgili güncellemelerin yapılmasını talep edebilirsiniz. 

Siparişime nasıl ürün eklemesi yapabilirim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra ürün eklemesi yapılamamaktadır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.